Anoeska van Leeuwen (directeur Marketing & Communicatie) is namens BPD Gebiedsontwikkeling, een gewaardeerde donateur van HomePlan, al jaren betrokken bij de organisatie. Samen met ons bevlogen bestuurslid Boris van der Gijp deed zij op de PROVADA, de grootste vastgoedbeurs van Nederland, een oproep aan de vastgoedsector.
Anoeska van Leeuwen (directeur Marketing & Communicatie) is namens BPD Gebiedsontwikkeling, een gewaardeerde donateur van HomePlan, al jaren betrokken bij de organisatie. Samen met ons bevlogen bestuurslid Boris van der Gijp deed zij op de PROVADA, de grootste vastgoedbeurs van Nederland, een oproep aan de vastgoedsector. Want hoe mooi zou het zijn als volgend jaar alle deelnemers van de PROVADA een bijdrage leveren aan een huis, thuis en toekomst voor de allerarmsten? Waarom dat zo belangrijk is vertelden Boris en Anoeska aan presentator Frits Sissing en dat zie je hier.
Wil jij ook met ons in gesprek over jouw bijdrage aan HomePlan? Weten welke mogelijkheden er zijn voor jouw bedrijf om impact te maken op de levens van de allerarmsten in Zuidelijk Afrika en Latijns-Amerika? Neem dan contact op met Patricia Dijkstra, zij vertelt je er graag meer over.