De Acceptgiro bestaat niet meer, maar maakt u zich geen zorgen. Vanaf nu gebruiken wij Mijn eenmalige gift om een bijdrage voor onze projecten te vragen. Hiermee kunt u net zo makkelijk en vertrouwd een eenmalige gift aan ons overmaken.
De Acceptgiro bestaat niet meer. Maar maakt u zich geen zorgen!
Sinds 1 juni bestaat de Acceptgiro niet meer. Dit betekent dat alle banken (en dus ook uw bank) na 1 juni geen acceptgiro’s meer verwerken. Heeft u nog een oude acceptgiro liggen? Deze wordt ook niet meer door de bank verwerkt.
Daarom ontvangt u met de nieuwsbrief van Stichting HomePlan voortaan Mijn eenmalige gift. Dit is het alternatief voor de Acceptgiro van de gezamenlijke goede doelen. Hiermee kunt u net zo makkelijk en vertrouwd een eenmalige gift aan ons overmaken.
Hoe werkt het?
Voor u verandert er eigenlijk niets. De informatie die u vanaf de Acceptgiro gebruikte voor internetbankieren treft u voortaan aan op Mijn eenmalige gift.
Meer informatie
Heeft u vragen over Mijn eenmalige gift?
Neem contact met ons op via 076 5736 736 of info@homeplan.nl, of kijk op www.goededoelen.nl/mijn-eenmalige-gift.