Close Menu
Huis, Thuis, Toekomst
11 juni 2020

Jaarverslag 2019

Heel trots zijn we op ons jaarverslag over 2019! We mogen terugkijken op wederom een bijzonder jaar. We hebben 90 huizen gebouwd in Zuid-Afrika en Haïti en hebben geïnvesteerd in kwaliteitsverbetering van de huizen in Haïti en El Salvador. Daarnaast hebben we 3 computerscholen ondersteund, een geslaagde pilot met dry toilets afgerond en drie bouwreizen gefaciliteerd. Ook hebben we in Haïti een landbouwproject met Moringabomen opgezet met als doel het inkomen van de projectdeelnemers te vergroten. De Moringabomen gaan ook de enorme erosie tegen en het voedsel dat de bomen geeft, zal de gezondheid van de deelnemers verbeteren.

Dit alles hadden wij niet kunnen doen zonder de steun van onze donateurs waarvoor veel dank! Dankzij jullie krijgen de allerarmsten een huis, thuis en toekomst.

Lees hier ons jaarverslag

Het verslag is wederom prachtig vormgegeven door Karin van der Vegt, het creatieve gezicht achter Revista Ontwerp. Dankjewel Karin!

.